Čitaonica | U korak s vremenom

Pravo vrijeme za najbolji sastav!

14.07.2018. | Đurđica Marković

Sport i hrana spoj su isproban nebrojeno puta, kako u svakodnevnom životu, tako i u svijetu marketinga. Ove dvije ljubavi, provjerene u svim vremenskim uvjetima, vrlo uspješno spaja i nova POLI marketinška kampanja.

Obzirom na veseli, radoznali, razigrani, sportski duh POLI branda, i POLI se uključio u nogometno ludilo,  jer kao što svi znamo, svi su ludi za Poli, baš kao i za nogometom!

Suradnja s Enisom Bešlagićem, najpopularnijim bosanskim glumcem u Hrvatskoj, započeta u Perutnini Ptuj u BIH, donijela je nekoliko različitih projekata, a jedan od njih je i odličan uradak u vidu filmića za hrvatsko tržište – Imamo najbolji sastav.

Video je rezultat suradnje Perutnine Ptuj BiH i režisera Adnana Huremovića, a duh i bosanski humor karakteristični baš za glumca Enisa Bešlagića ono su zbog čega nam je ovaj video baš „sjeo“.

Videom se ponajprije želi naglasiti prednost POLI proizvoda u segmentu HOT DOG-A (hrenovki), a to je 90% pilećeg mesa. Isti pečat nose kampanje još od kraja prošle godine, kada je Perutnina ušla u ovaj segment pilećeg mesa u Hrvatskoj. POLI kobasice omiljene su mnogima, i ne čudi nimalo da su generacijama među najprodavanijim i najkvalitetnijim proizvodima, te priznat i poznat brand.

I dok nogometna groznica ulazi u svoj finale, osobito na ovim našim prostorima poznatim po strasti i ljubavi prema sportu, a posebice prema nogometu, nije se loše podsjetiti da najbolji sastav, osim hrvatske reprezentacije, ima i hrenovka Poli!

Gdje završavaju oni s najboljim sastavom, znamo, zar ne? POLI na našim tanjurima, a hrvatska reprezentacija na vrhu svjetskog nogometa!